Taką jesień to ja lubię :)



Cudownie wyjść z domu kiedy świeci słońce, uśmiech od razu maluje się na mojej twarzy i nagle znajduję czas i siłę na wszystko :) 
Często pytacie co wpędza mnie w radosny nastrój i jest to z pewnością obecność słońca, życzliwych i bliskich mi wokół ludzi, oraz pozytywne nastawienie. 
Pozytywne nastawienie to połowa sukcesu, jeśli mimo przeciwności nie zniechęcisz się twój dzień będzie udany. 


Ponieważ mam 10 dni wolnego (remont w mojej pracy) postanowiłam wykorzystać czas na 
-generalne porządki w domu 
-generalne porządki w szafie
-generalne porządki na blogu
i na koniec na powrót do diety i do regularnych intensywnych ćwiczeń na siłowni, czego brakuje mi najbardziej. 
Znalazłam kompankę z którą będę wstawać na godzinę 6.30 więc trzymajcie za nas kciuki.

Fajnie jest mieć czas dla siebie i nie musieć robić nic, ja nie do końca nic nie robię, ale nic mnie nie pospiesza, nikt nie stoi nade mną i nie mówi co mam robić. 
To będzie cudowne 10 dni i na pewno będę częściej z Wami :) 

Teraz już uciekam ponieważ jadę do Katowic. 
Przesyłam buziaki i życze miłego dnia. 












Kapelusz- Mohito
Płaszcz- H&M
Koszula- H&M
Spodnie- Bershka
Buty- H&M

21 komentarzy:

  1. Za ile kupilas płaszcz? były większe rozmiary?

    OdpowiedzUsuń
  2. w jakim programie są przerabiane te zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
  3. super post!
    zapraszam do mnie!:)
    http://sexylookmyblogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana czego uzywasz do unoszenia wlosow od nasady :)? Z gory dziekuje za odpowiedz! Jestes przesliczna!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A torebka skad? To wazne kochana ������

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz ;) super zdjecia ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze jest mieć trochę więcej czasu dla siebie, świetnie wyglądasz :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się torebka :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. torebka wymiata

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. mam identyczną torebkę :) świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja ;)
    Życzę udanych tych 10 dni wolnego ;)

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoje zdjęcia, Twoje stylizacje i Twojego bloga. Wchodzę tu z przyjemnością za każdym razem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczne zdjecia:))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Syl skoro masz teraz kilka dni wolnego to czy jest możliwość abyś zrobiła krótką notkę, w której polecisz książki, które według Ciebie warto przeczytać? Próbowałam się dokopać na asku do czegoś takiego, ale zwątpiłam w to i przestałam szukać :/ Albo chociaż mogłabyś pod tym komentarzem podać kilka wartych uwagi? Poszukuję czegoś na jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam także taką jesien! Ale sloneczne, piekne, optymistyczne zdjecia. I... zachwycam się wlosami :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten sam płaszcz i go uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietny look - akurat mój styl -super inspiracja !!!

    Zapraszam do mnie www.fashiondisigners.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. cudo ! torebka jest genialna <3

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczności!<3

    OdpowiedzUsuń